Centrum Dekoral Professional zabrał swoich klientów do niezwykłego Księstwa Andory

Po raz kolejny marka Centrum Dekoral Professional zabrała swoich najlepszych klientów w niezapomnianą podróż tym razem prosto w samo serce Pirenejów – Andory, jednego z 10 najlepszych regionów narciarskich na świecie. 8 marca 40 firm osiągających najlepsze wyniki sprzedaży produktów Dekoral Professional i Sigma wzięło udział w konferencji oraz przeżyło szaloną, zimową przygodę wśród ośnieżonych Pirenejów. Wszystko w ramach partnerskiego programu – Klubu Dekoral Professional (Klub DP), który łączy biznes z dostarczaniem wrażeń swoim klientom.
 
Widokowy lot śmigłowcem nad Pirenejami, pełna wrażeń i emocji przejażdżka skuterami śnieżnymi, wyprawa na rakietach śnieżnych w samym centrum zimowego szaleństwa. Do tego, spotkania z ekspertami PPG Deco Polska, wymiana doświadczeń na temat produktów, nowych technologii w branży farbiarskiej w malowniczej scenerii górskich szczytów, wśród krystalicznie czystych jezior. Te i inne atrakcje zapewniła swoim najlepszym klientom marka Centrum Dekoral Professional w ramach tegorocznej Konferencji Klubu Dekoral Professional (Klub DP), inicjatywy skierowanej do firm, specjalistów działających w branży budowlano-wykończeniowej i będących klientami marki.
 
Dlaczego warto być w Klubie Dekoral Professional? 
 
Klub Dekoral Professional daje uczestnikom szereg benefitów m.in. udział w promocjach na produkty branżowe, udział w konkursach, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych na warsztatach etc. Atrakcyjnym dla branży jest również możliwość uczestnictwa w Programie Punktowym „Punktator”, który pozwala na zbieranie punktów i wymianę na nagrody w licznych kategoriach: AGD-RTV, wyposażenie fachowca, motoryzacja, hobby. Szczególną inicjatywą marki Centrum Dekoral Professional wyróżniającą klientów, którzy osiągnęli wyjątkowe sukcesy w sprzedaży produktów Dekoral Professional i Sigma Coatings jest wyjazd w niezwykłe miejsca na świecie. W ramach wyjazdu odbywają się spotkania z ekspertami z PPG Deco Polska, pokazy produktów, dyskusje oraz wymiana poglądów. Marka wychodzi z założenia, że warto łączyć działalność biznesową z dostarczaniem emocji i niezapomnianych wrażeń, stąd też wyjazdy są wyjątkowe pod względem atrakcji sportowych, krajobrazowych. W zeszłym roku egzotyczna wyspa Madera, w tym roku śnieżna Andora w marcu, a w lecie ekstremalny wyjazd w nieprzeniknione Pieniny.
 
Aby dołączyć do Klubu Dekoral Professional, należy spełnić dwa warunki: zostać klientem Centrum Dekoral Professional, jak również zarejestrować się do programu. Możemy tego dokonać za pomocą formularza elektronicznego, dostępnego na stronie organizatora lub wypełniając wniosek w jednym ze sklepów Centrum Dekoral Professional.
 
Klub Dekoral Professional odkrywa przyrodę Andory z innej perspektywy
 
W tym roku postawiliśmy na wyjazd, który miał dostarczyć niezapomnianych wrażeń, niedostępnych podczas standardowych imprez firmowych. Chcieliśmy zabrać naszych wybranych klientów w podróż pełną adrenaliny i emocji, stąd szalona jazda na nartach, na śnieżnych skuterach czy widokowy lot śmigłowcem nad Pirenejami w niezwykłe miejsca do których nie da dotrzeć się na pieszokomentuje Joanna Kołtyś Trade Jr Marketing Manager PPG. Z relacji naszych klientów wynika, że koncepcja się sprawdziła i wyjazd był dla wszystkich emocjonującym przeżyciem. Zgodnie z tegoroczną komunikacją produktów dla profesjonalistów “Liczy się efekt. Sigma”, z jednej strony chcemy być dla naszych klientów wiarygodnym źródłem informacji o produktach i nowościach w branży, stąd konferencja i spotkania z ekspertami. Z drugiej strony, chcemy w ramach Klubu Dekoral Professional budować relacje oparte na pozytywnych emocjach wokół marki, stąd wyjazdy w niestandardowe miejsca, szeroki wybór nagród, promocje etc.dodaje Joanna Kołtyś. 

Więcej informacji:
www.centrumdekoral.pl